Synergia skutecznych metod

Dzięki świadczonym przez nas usługom możesz znacznie zwiększyć widoczność swoich produktów na półkach, zwiększyć sprzedaż, kontrolować jakość i ekspozycję towarów, zarządzać przedstawicielami handlowymi w terenie. Tworzymy i wspieramy obszary z zakresu sprzedaży rozumiane jako outsourcing sił sprzedażowych, merchandising produktów, analizę biznesową projektów: audyty, badania rynku. Obsługujemy obiekty handlowe na rynkach: nowoczesnym, tradycyjnym i specjalistycznym.

Merchandising

Działania wpływające na zwiększenie sprzedaży asortymentu. Poprzez tworzenie i stałe dbanie o ekspozycję towarów docieramy do szerokiej grupy konsumentów, zachęcając ich w ten sposób do zakupu. Wizyty w punktach handlowych realizowane są przez nasz doświadczony zespół merchandiserów. Zadania merchandisera raportowane są przy pomocy aplikacji mobilnej na smartfonie. Klient otrzymuje dostęp on line do wyników z wykonanych serwisów.

Oczywiste korzyści
  • Pełna kontrola procesów decyzyjnych i kosztów

  • Poprawa komunikacji

  • Obniżenie rotacji

  • Egzekwowanie ustaleń kontraktowych i promocyjnych

  • Właściwa egzekucja standardów merchandisingowych i planogramów

  • Usprawnienie procesu zarządzania

  • Dzienne mailowe powiadomienia z realizacji ustalonych wskaźników

  • 400

    merchandiserów

  • 10000

    punktów odwiedzanych miesięcznie

  • 170 000

    serwisów merchandisingowych miesięcznie

Photo recognition

Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów realizujemy usługę automatycznego rozpoznawania zdjęć (photo recognition). Ta zaawansowana technologia w połączeniu z innymi usługami tworzy kompleksowe rozwiązanie dla Klientów z branży FMCG i sprzedawców detalicznych chcących zwiększać sprzedaż swoich produktów i pogłębiać wiedzę na temat ich ekspozycji. Na podstawie gromadzonych fotografii półek system dostarcza zaawansowane analizy i raporty oraz informacje na temat:

  • dostępności produktu

  • ilości dostępnych produktów

  • ceny produktu

  • stopnia spełnienia planogramu

  • udziałów półkowych

Usługę photo recognition realizujemy w Polsce na wyłączność z naszym wieloletnim partnerem technologicznym- firmą Vispera.

Informacje dostarczane za pomocą usługi photo recognition pozwalają:
Photo_recognition
  • zminimalizować zapasy

  • zapewnić zgodność z planogramem

  • zapewnić widoczność półki i marki

  • weryfikować, czy metki cenowe są w odpowiednich miejscach

  • zapewnić widoczność materiałów promocyjnych

Audyty i badania

Autorskie technologie wspierające biznes wykorzystujemy w pozyskiwaniu danych i zarządzaniu procesami. Audytorzy wyposażeni są w tablet/smartfon z dostępem do aplikacji mobilnej, za pośrednictwem której raportują ustalone parametry jakościowe i ilościowe. Dane synchronizują się automatycznie. Dostęp on line do wyników jest gwarancją właściwego przebiegu zleconych zadań.

Oczywiste korzyści
  • Efektywne zarządzanie grupą audytorów

  • Obniżenie kosztów operacyjnych o 20%

  • Dostęp do platformy IT i analiza zagregowanych danych

  • Możliwość podejmowania trafnych decyzji biznesowych

  • Bieżąca informacja i analiza rynku

  • Wzrost efektywności zarządzania ustaleniami kontaktowymi i promocyjnymi

  • 750

    badanych stock keeping unit

  • 70 000

    zaudytowanych punktów handlowych

  • 600 000

    km przejechanych w ramach projektów

Outsourcing sił sprzedaży

Zarządzanie przedstawicielami handlowymi w terenie. Rozwiązanie to zwiększa efektywność sprzedaży przy jednoczesnym obniżeniu kosztów operacyjnych. Specjalizujemy się w budowaniu zespołów i zarządzaniu ich wynikami. Nasze zadania to między innymi:

  • rekrutacja i selekcja kandydatów, zatrudnienie przedstawicieli handlowych,

  • powołanie dedykowanych lub współdzielonych struktur terenowych

  • powołanie struktur o zasięgu lokalnym lub ogólnopolskim

  • wyposażenie sił sprzedażowych w profesjonalny sprzęt obsługujący logistykę zamówień

  • kontrola przebiegu procesów biznesowych dzięki rozwiązaniom IT, w tym geolokalizacja

  • pełna informatyzacja procesów

  • analiza wyników sprzedaży

  • optymalizacja procesów i rozwiązań

Oczywiste korzyści
  • Obniżenie wskaźnika rotacji

  • Współpraca ze stałym zespołem handlowym

  • Wzrost efektywności sprzedaży

  • Pełna kontrola procesów decyzyjnych i kosztów

  • Oszczędność czasu w procesie decyzyjnym

  • 150

    przedstawicieli handlowych miesięcznie pracujących w terenie

  • 90

    osób przejętych bezpośrednio w struktury klienta

  • 1 040 300

    km przejechanych przez przedstawicieli handlowych

Dlaczego my?

  • Doświadczenie

    Współtworzymy rynek pracy w Polsce od 2006 roku, nasz zespół to ponad 200 specjalistów, którzy gwarantują obsługę na najwyższym poziomie.

  • Indywidualne podejście

    Potrzeby każdego klienta analizujemy indywidualnie. Dopasowujemy rozwiązania zarówno dla dużych firm, jak i małych przedsiębiorców.

  • Etyka

    Jesteśmy członkiem Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia (SAZ) – największej organizacji w Polsce, zrzeszającej agencje pracy i doradztwa personalnego. Stosujemy zasady Kodeksu Etycznego SAZ.

  • Wiedza

    Znamy doskonale rynek pracy i dysponujemy ogromną bazą pracowników, która codziennie się powiększa.

  • Jakość

    Posiadamy certyfikaty jakości SGP i ISO zgodne z normą 9001:2015.

  • Zasięg

    Świadczymy usługi w całej Polsce i za granicą. Obecnie posiadamy 20 centrów rekrutacyjnych w całej Polsce.

Zaufali nam

  • Logo1
  • Logo4
  • Logo5
  • Logo6
  • Logo7
  • Logo8
  • Logo9
  • Logo10

Zespół

  • Bartosz-Nowak
    Bartosz Nowak

    Dyrektor działu wsparcia sprzedaży

  • Bartłomiej-Jurek
    Bartłomiej Jurek

    Kierownik działu analiz

  • Małgorzta-Stępień
    Małgorzata Stępień

    Kierownik ds. operacyjnych

  • Pawel-Karnat
    Paweł Karnat

    Kierownik ds. kluczowych klientów

Wyślij zapytanie ofertowe

InterKadra Sp. z o.o. , ul. Wielicka 50, 30-552 Kraków, NIP: 6762336026
imgNa górę strony