Aplikuj
Numer referencyjny:
TL/0525/DWSUdostępnij
Mamy do zaoferowania:
- Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa: 7500 zł brutto (umowa zlecenie, 168 godzin miesięcznie),
- Premie uzależnione od wyników zespołu - do 2500 zł brutto,
- Narzędzia pracy: iPad oraz samochód służbowy.
- Stały harmonogram pracy: praca 5 dni w tygodniu
- Rozwój zawodowy: profesjonalne szkolenia z zakresu sprzedaży i obsługi klienta, możliwość zdobycia doświadczenia w pracy z globalną marką.
- Benefity dodatkowe: dopłata do karty sportowej oraz prywatne ubezpieczenie zdrowotne zapewniające dostęp do najlepszej opieki medycznej,
- Zakwaterowanie na cały okres pracy (do końca sierpnia);
- Dodatek do diety;
- Możliwość wykorzystania samochodu służbowego w celach prywatnych.
Praca jako Team Leader Letniej Ekipy Ambasadorów to wyjątkowa okazja na rozwój w dynamicznym środowisku, zdobycie cennego doświadczenia w zarządzaniu zespołem oraz współpracę z międzynarodową marką, która stawia na innowacje i profesjonalizm.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Oferowane stanowisko nie jest tym, którego szukałeś? Zajrzyj na naszą stronę internetową www.interkadra.pl lub odwiedź nas w jednym z naszych centrów rekrutacyjnych na terenie całej Polski i sprawdź, co możemy Ci zaproponować.
Do Twoich obowiązków będzie należało:
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Zarządzanie zespołem Ambasadorów Marki: organizowanie pracy zespołu oraz wspieranie Ambasadorów w realizacji celów sprzedażowych,
- Szkolenie i motywowanie zespołu, aby osiągali jak najlepsze wyniki w codziennej pracy,
- Aktywna współpraca z zespołem podczas działań w terenie, w tym udział w prowadzeniu aktywacji konsumenckich,
- Realizacja własnych i zespołowych celów sprzedażowych: odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe zarówno własne, jak i zespołu.
- Monitorowanie postępów i wspieranie Ambasadorów w osiąganiu wyznaczonych celów.
- Dbanie o narzędzia pracy: nadzór nad sprzętem, takim jak iPady, oraz dbanie o ich właściwe użytkowanie.
- Raportowanie wyników: przygotowywanie podstawowych raportów z działań zespołu, proponowanie usprawnień w codziennych procesach operacyjnych.
Oczekujemy :
Poszukujemy osób:
- Osób z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem, preferencyjnie w sprzedaży lub obsłudze klienta,
- Liderów, którzy są komunikatywni i potrafią inspirować zespół do osiągania celów,
- Osób zorganizowanych, które skutecznie zarządzają czasem i zasobami,
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej oraz pracy w kanale HoReCa lub branży tytoniowej,
- Posiadających prawo jazdy kat.B (warunek konieczny).