Aplikuj
Numer referencyjny:
SM/0225/DR
Udostępnij
img

InterKadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 17-letnim doświadczeniem na rynku. Wierzymy w ludzi i ich talenty. Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb. Nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia.

Mamy do zaoferowania:

  • zatrudnienie na umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie wynikowe,
  • możliwości rozwoju kompetencji zawodowych,
  • szkolenia branżowe i współpracę z trenerami,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • kartę sportową,
  • realny wpływ na podnoszenie standardów jakości obsługi,
  • samodzielność w działaniu.

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • dbanie o wysoki poziom obsługi klienta,
  • budowanie jakościowej relacji między marką a konsumentem,
  • motywowanie zespołu oraz egzekwowanie wyników,
  • raportowanie wyników dotyczących progresu sklepu (excel, power point etc),
  • dbanie o VM z zachowaniem standardów marki,
  • zapewnienie właściwego poziomu zatowarowania,
  • grafikowanie, rozliczanie zespołu,
  • współpraca z zewnętrznymi partnerami.

Oczekujemy :

  • wykształcenia wyższego (najchętniej w dziedzinie marketingu, sprzedaży lub pokrewnych),
  • doświadczenia na stanowisku kierowniczym (marki premium) - 4-5 lat,
  • znajomości narzędzi: Excel, Power Point, Outlook, Power BI,
  • doświadczenia w zarządzaniu personelem,
  • znajomości języka angielskiego na poziomie B2/C1,
  • wysokiej kultury osobistej i wysokich standardów jakości obsługi klienta,
  • charyzmy i umiejętności coachingowych,
  • znajomości przepisów prawa pracy i BHP.

Zgłoś się już dziś!

Aplikuj