Aplikuj
Numer referencyjny:
MŁ/05/2025/CZ
Udostępnij
img

InterKadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 17-letnim doświadczeniem na rynku. Wierzymy w ludzi i ich talenty. Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb. Nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia.

Mamy do zaoferowania:

  • zatrudnienie w jednej z 10 największych APT w Polsce,
  • wynagrodzenie zasadnicze oraz premię uzależnioną od Twojego zaangażowania i wyników,
  • profesjonalne wdrożenie w obowiązki i wsparcie zespołu,
  • niezbędne narzędzia pracy - telefon i laptop,
  • pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczanie grupowe,
  • pracę przy ciekawych i pełnych wyzwań projektach,
  • dużą swobodę przy realizacji zadań.

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • prowadzenie procesów rekrutacyjnych,
  • aktywna współpraca z instytucjami rynku pracy,
  • wprowadzanie kreatywnych rozwiązań w zakresie pozyskiwania pracowników tymczasowych,
  • bieżąca współpraca z działem kadr i płac,
  • prace administracyjno-biurowe,
  • codzienne wsparcie związane z obsługą i funkcjonowaniem działu.

Oczekujemy :

  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku lub w obszarze obsługi klienta,
  • bardzo dobrej organizacji czasu pracy oraz wysokiej elastyczności w realizacji zadań,
  • wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,
  • samodzielności oraz innowacyjności w działaniu,
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
  • prawa jazdy kat. B - warunek konieczny.

Zgłoś się już dziś!

Aplikuj