Banner timeline Easy Resize com 08.05.2025 Zamknij okno

Wkraczamy w nowy etap rozwoju – nasza firma rozpoczyna proces rebrandingu. To nie tylko zmiana logotypu i kolorystyki marki, ale kompleksowy proces wymagający zaangażowania wszystkich działów. To pełne przejęcie wartości Grupy Synergie – takich jak praca zespołowa, różnorodność, innowacyjność oraz bliska współpraca z Klientem.

Rebranding oznacza dla nas również dostęp do zaplecza biznesowego Grupy i otwarcie na nowe możliwości rozwoju.

Czym dokładnie jest rebranding?

To strategiczna ewolucja naszej firmy. Rebranding obejmuje odświeżenie naszej identyfikacji wizualnej, misji, wartości oraz sposobu komunikacji z rynkiem. Naszym celem jest podkreślenie nowoczesności, profesjonalizmu i elastyczności, które zawsze były fundamentem naszej działalności.

Co dokładnie się zmienia?

- nowa identyfikacja wizualna – przyjmujemy logo Grupy Synergie, a fraza „Interkadra by” zostanie usunięta. Zmienią się nasze kolory firmowe, materiały promocyjne oraz gadżety dla Klientów.

- zmiany w dokumentacji – umowy, faktury, stopki mailowe i inne dokumenty firmowe, zostaną zaktualizowane tak, aby były zgodne z nowym brandingiem oraz wymaganiami Synergie,

- działania operacyjne – zmienimy koszulki, identyfikatory i wszelkie materiały, którymi posługują się nasi współpracownicy na co dzień,

- zmiany administracyjne – wprowadzimy aktualizacje w systemach wewnętrznych, bazach danych i narzędziach, dostosowując je do nowej struktury organizacyjnej Grupy Synergie,

Oprócz informacji na stronie i komunikacji zewnętrznej, w biurach w całej Polsce mamy Ambasadorów rebrandingu - osoby odpowiedzialne za przekazywanie informacji o zmianach, budowanie zaangażowania zespołu i dbanie o spójność wdrażanych działań.

Ambasadorzy będą pełnić funkcję łączników między centralą a lokalnymi zespołami, odpowiadając na pytania, rozwiewając wątpliwości i motywując do adaptacji nowej identyfikacji wizualnej oraz wartości marki.

Ambasadorzy biur według regionów:

REGION CENTRALNY:

Warszawa: Karolina Małyszek
Łódź: Karolina Jastrzębska

REGION PÓŁNOCNY:

Gdańsk: Joanna Stolarek, Izabela Wolska

Olsztyn: Marta Szałkowska, Joanna Opalińska

REGION POŁUDNIOWY:

Katowice: Daria Latos-Szepielak

Częstochowa: Żaneta Górecka

Lublin: Aleksandra Kotowska

REGION ZACHODNI:

Wrocław, Oława, Poznań: Patrycja Ogrodnik

Co to oznacza dla Was?

To nadal ta sama firma, którą znacie, ale w nowej, ulepszonej wersji!

Jako część globalnej korporacji, zyskamy większą rozpoznawalność, silniejszą pozycję oraz większe możliwości pozyskiwania Klientów. Przejmując wartości Grupy Synergie, będziemy stawiać na pracę zespołową, różnorodność, bliskość z Klientem oraz innowacyjność.

Stopniowo wdrażamy zmiany we wszystkich obszarach działalności firmy. Szczegółowy harmonogram będziemy Wam przekazywać na bieżąco. Prosimy o zwracanie uwagi na nowe wytyczne dotyczące dokumentacji, komunikacji i materiałów marketingowych.

Co zrobiliśmy w Q1?

- przygotowaliśmy marketingową strategię rebrandingową,

- stworzyliśmy landing dot. rebrandingu,

- zrealizowaliśmy 1. spotkanie z Ambasadorami Biur,

- w biurach i centrali zawisły plakaty z pierwszą informacją o rebrandingu,

- została utworzona dodatkowa grupa wspierająca do współpracy z zarządem w skład której wchodzą: Roksana Binkowska, Aleksandra Ciszkowicz oraz Paweł Wołoszyn,

- Rozpoczęliśmy komunikację w social media odnośnie rebrandingu.

Co jest planowane/realizowane w Q2? -

- artykuły w prasie,

- artykuły na blogu,

- kontynuacja komunikacji w social media,

- odświeżenie ściany przy recepcji w Centrali z nowym (aktualnym) logo oraz ściany z wartościami firmy,

- prezenty dla kluczowych Klientów zapowiadające rebranding,

- stworzenie harmonogramu i budżetu dot. rebrandingu.

Jeśli macie pytania lub wątpliwości, możecie je zgłaszać do naszej Brand Manager – Roksany Binkowskiej lub do naszych Ambasadorów.

Przejęcie firmy i rebranding to dla nas wielka szansa na rozwój i wzmocnienie naszej pozycji na rynku. Wasze zaangażowanie i wsparcie są kluczowe w tym procesie, dlatego liczymy na Waszą współpracę!

Dziękujemy, że jesteście częścią tej zmiany! Razem budujemy silniejszą markę i nowe możliwości!

InterKadra Sp. z o.o. , ul. Wadowicka 6, 30-415 Kraków, NIP: 6762336026

imgNa górę strony