Aplikuj
Numer referencyjny:
PER/0121/WR
Udostępnij
img

InterKadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 14-letnim doświadczeniem na rynku. Jesteśmy firmą godną zaufania! Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb.

Nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia.

Mamy do zaoferowania:

  • zatrudnienie na umowę o pracę bezpośrednio u naszego klienta,
  • ciekawą, niemonotonną pracę, która stawia ciekawe wyzwania,
  • udział w projekcie wdrożenia zagranicznej marki na rynek polski,
  • możliwość poszerzania swoich kompetencji,
  • system benefitów,
  • wynagrodzenie na poziomie 4000-5000 zł brutto - zależnie od doświadczenia i kompetencji, jesteśmy otwarci na negocjacje.

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • dbanie o poprawne funkcjonowanie biura (w tym obsługa korespondencji, zakupów biurowych itp),
  • kontrolowanie obiegu dokumentacji (przekazywanie do odpowiednich działów, kategoryzacja, archiwizacja),
  • uzupełnianie grafików i kontrola harmonogramów pracy,
  • przygotowywanie dokumentacji pracowniczej,
  • uzupełnianie wniosków o delegacje, urlopy i inne absencje,
  • przygotowywanie miesięcznych raportów i analiz.

Oczekujemy :

  • doświadczenia w pracy w dziale personalnym - warunek konieczny,
  • doświadczenia w pracy na systemach dedykowanych dla HR i payrollu (znajomość Navision będzie dodatkowym atutem),
  • dobrej znajomości języka angielskiego,
  • dobrej znajomości pakietu MS Office,
  • umiejętności ustalania priorytetów oraz organizowania czasu pracy,
  • nastawienia na realizację celów i odpowiedzialności za powierzone zadania.

Zgłoś się już dziś!

Aplikuj