Aplikuj
Numer referencyjny:
PMN/0721/WR
Udostępnij
img

InterKadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 14-letnim doświadczeniem na rynku. Jesteśmy firmą godną zaufania! Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb.

Nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia.

Mamy do zaoferowania:

  • zatrudnienie na umowę o pracę bezpośrednio u naszego Klienta,
  • pracę w systemie hybrydowym,
  • elastyczne godziny startu pracy,
  • rozbudowany program kafeteryjny MyBenefit,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • możliwość podnoszenia kompetencji m.in. poprzez udział w szkoleniach,
  • pracę w międzynarodowym środowisku, w fajnym, zgranym, wspierającym zespole.

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • koordynowanie procesu zakupów pomiędzy Polską a Niemcami,
  • research rynku, negocjowanie warunków umów i pozyskiwanie nowych dostawców,
  • współpraca z podległym zespołem, zarządzanie, mentoring, wdrażanie odpowiednich strategii,
  • bieżąca kontrola realizacji zleceń, reagowanie na zmiany, łagodzenie skutków zmian procesu,
  • osiąganie najlepszych i najbardziej optymalnych warunków handlowych oraz wspieranie globalnej strategii kategorii.

Oczekujemy :

  • doświadczenia w pracy na strategicznym stanowisku zarządzania zakupami (dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zakupach surowców mechanicznych i/lub elektromechanicznych),
  • biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny,
  • wysokich umiejętności negocjacyjnych oraz konsekwentnego realizowania polityki firmy,
  • samodzielności i umiejętności działania przy minimalnych wskazówkach,
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office.

Zgłoś się już dziś!

Aplikuj