Aplikuj
Numer referencyjny:
POK/0421/GD
Udostępnij
img

InterKadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 14-letnim doświadczeniem na rynku. Jesteśmy firmą godną zaufania! Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb.

Nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia.

Mamy do zaoferowania:

  • umowę o pracę bezpośrednio u klienta,
  • pracę od poniedziałku do piątku,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • opiekę medyczną,
  • dofinansowanie do wczasów.

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • realizacja zamówień telefonicznych i mailowych od klientów krajowych i zagranicznych,
  • przygotowywanie potwierdzeń zamówień i całej niezbędnej dokumentacji, w tym procedur eksportowych,
  • weryfikacja zamówień i dokumentacji pod kątem kompletności i poprawności,
  • weryfikowanie zamówień pod kątem terminów dostaw i fakturowania,
  • współpraca z działem planowania centralnego w zakresie terminów dostaw, zmieniających się wymagań klientów i prognoz,
  • obsługa skarg klientów i reklamacji,
  • monitorowanie, czy wszystkie faktury są opłacane na czas i podejmowanie działań w przypadku opóźnień (telefony od klientów.

Oczekujemy :

  • wykształcenia min. średniego,
  • znajomości j. angielskiego na poziomie B2- warunek konieczny,
  • dyspozycyjności, sumienności i skrupulatnego wykonywania obowiązków,
  • doświadczenie w branży przemysłowej będzie dodatkowym atutem,
  • umiejętności komunikacyjnych, interpersonalnych i analitycznych,
  • praktycznej znajomość aplikacji Microsoft Office (Excel, Word, Power Point),
  • znajomość środowiska Microsoft Dynamics AX2012 będzie dodatkowym atutem,
  • doświadczenia w pracy biurowej i/lub w administracji,
  • gotowości do pracy w Będzieszynie k. Pruszcza Gdańskiego.

Zgłoś się już dziś!

Aplikuj