Aplikuj
Numer referencyjny:
CTR/0421/WR
Udostępnij
img

InterKadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 14-letnim doświadczeniem na rynku. Jesteśmy firmą godną zaufania! Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb.

Nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia.

Mamy do zaoferowania:

  • zatrudnienie na umowę o pracę bezpośrednio u naszego klienta,
  • pracę w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym,
  • pakiet benefitów,
  • możliwość dalszego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
  • dwuskładnikowe wynagrodzenie adekwatne do umiejętności (podstawa + premia).

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • Uczestnictwo w procesie planowania finansowego, przygotowywanie budżetu i prognoz dla wybranych obszarów,
  • Kontrola kosztów poszczególnych obszarów,
  • Kalkulacja, analiza, raportowanie wskaźników KPI,
  • Analiza rentowności produktów i klientów,
  • Sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy,
  • Rozwój narzędzi wspomagających planowanie finansowe i analizy produkcyjne.

Oczekujemy :

  • doświadczenia zawodowego w pracy na stanowiskach w controllingu lub księgowości,
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
  • bardzo dobrej znajomości Microsoft Excel (minimum to znajomość funkcji wyszukaj pionowo, tabele przestawne),
  • umiejętności analitycznego myślenia, porównywania danych i wyciągania wniosków,
  • wykształcenia kierunkowego (finanse, księgowość) - mile widziane.

Zgłoś się już dziś!

Aplikuj