Aplikuj
Numer referencyjny:
ITS/1220/WRUdostępnij
Mamy do zaoferowania:
- zatrudnienie na umowę o pracę bezpośrednio u naszego klienta,
- ciekawą, niemonotonną pracę, która stawia ciekawe wyzwania,
- udział w projekcie wdrożenia zagranicznej marki na rynek polski,
- możliwość poszerzania swoich kompetencji,
- system benefitów,
- wynagrodzenie na poziomie ok 8 000 zł brutto - zależnie od doświadczenia i kompetencji.
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- testowanie i walidacja założeń systemu przed wprowadzeniem na produkcję,
- współpraca z zespołem programistów,
- wprowadzanie usprawnień systemowych na podstawie feedbacku użytkowników,
- dbanie o terminowość wprowadzania aktualizacji systemowych,
- nadzorowanie przypisanych projektów i dbanie o dokumentację,
- zadania związane z II linią helpdesk.
Oczekujemy :
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (helpdesk I i II linia)
- znajomości aplikacji Jira Servicedesk i Team Viewer,
- umiejętności pracy w środowisku Windows,
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego oraz doskonałej znajomości języka polskiego,
- proaktywnej postawy, kreatywności i umiejętności analitycznego myślenia.