Aplikuj
Numer referencyjny:
CSS/1222/WRUdostępnij
Mamy do zaoferowania:
- pracę hybrydową z przewagą dni zdalnych,
- elastyczne godziny pracy,
- pakiet szkoleń wdrażających do pracy,
- w każdym miesiącu pracy SODEXO LUNCH CARD którą możemy wykorzystać na posiłki, paliwo lub częściową opłatę benefitów pozapłacowych jak : opieka medyczna czy karta Multisport,
- pakiety socjalne.
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- terminowe wprowadzanie zamówień do systemu,
- pomoc świadczona klientom na każdym etapie realizacji zamówienia,
- budowanie oraz podtrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,
- aktywny udział przy różnego rodzaju projektach np. SalesForce,
- koordynowanie różnych czynności związanych z obsługą klienta ( wysyłka, przygotowanie zamówienia, kontrola zapasów itp)
Oczekujemy :
- minimum 2 lata doświadczenia przy obsłudze klienta,
- bardzo dobrej znajomości języka włoskiego i angielskiego,
- proaktywnej postawy,
- samodyscypliny,
- znajomości przepisów eksportowych UE (mile widziane)