Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij

Rozmiar ma znaczenie

Dziś wybierane są coraz częściej małe rodzinne firmy i ciepło, stabilność oraz partnerstwo (odczucie współtworzenia sukcesu), które dają. Potwierdzają to wyniki badań, przeprowadzonych przez SW Research, z których wynika, że niemal co trzeci badany, z przedziału wiekowego 25-34 lata, lokuje swoje aspiracje zawodowe właśnie w firmie familijnej.

Co sprawia, że nie tylko młodzi wykształceni, ale i doświadczeni managerowie, odwracają się od korpo-molochów w stronę mniejszych firm, wydawałoby się na pierwszy rzut oka – dających porównywalnie mniejsze perspektywy rozwoju?

Może to efekt przesytu anonimowością, harówką w imię niewiadomo czego i nie wiadomo dla kogo? W firmie rodzinnej wszyscy się znają. Gdy jest dobrze zarządzana, daje dużo więcej możliwości rozwoju zawodowego. Biskie relacje, które w niej zazwyczaj panują, to gwarant dobrego traktowania i opieki roztoczonej nad pracownikiem. Okazuje się, że wyścig szczurów już nie wszystkich bawi. Ludzie dziś wolą pracować na rzecz firmy, która o nich dba, rozwija się i chętnie dzieli się wypracowanymi zyskami.

Czy i Ty widzisz swoją przyszłość w małej, rodzinnej firmie?