Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij

Wydajność a grubość portfela

Pracownik, jeśli będzie bardziej wydajny, zarobi więcej. Czy to znaczy, że ma wypruwać sobie żyły, poświęcając na pracę dużo więcej czasu niż dotychczas? Odpowiedź jest prosta: takie działanie szybciej doprowadzi do spadku motywacji, niż wzrostu wydajności, a nie o to przecież chodzi. Na wydajność pracy składa się wiele czynników. Jako pracodawca możesz zadbać o lepsze warunki pracy – dostęp do nowych technologii, lepszego sprzętu, a także szkoleń dla pracowników. Jednak to wszystko nie zadziała bez odpowiedniej organizacji pracy. Zarządzanie jest tu kluczowe.

Bez sprzyjających warunków, które powinna zapewnić firma, sam pracownik ma niewielkie pole do samodzielnego podniesienia swojej wydajności. Pozostaje mu zdobywanie na własną rękę wiedzy i umiejętności, przydatnych w lepszej organizacji i efektywności pracy oraz czasem zmiana nastawienia do wykonywanych obowiązków;) Tyle może zrobić pracownik. Jednak dopiero, gdy połączy się wysiłki przedsiębiorstwa oraz zatrudnionego, można mówić o szansie na wzrost wydajności. Z pożytkiem dla wszystkich.