Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij

„Wellness w korporacji”

Firmie, która zapewnia bogaty pakiet opieki medycznej, a poza tym wysyła swoich pracowników na warsztaty „rozwojowe” lub zatrudnia coacha do zadań specjalnych, tak urządza biuro, żeby wszystkim pracowało się przyjemniej, dopłaca do posiłku, jeśli wybierasz „zdrowszą" opcję, a w przestrzeni biurowej znajdzie miejsce na Twoje regularne sesje jogi, idea "Coroprate Wellness" jest prawdopodobnie co najmniej bliska.

Jednak żeby ta idea mogła zostać urzeczywistniona, potrzebne jest opracowanie (i wdrożenie oczywiście) kompleksowej strategii promocji zdrowia, uwzględniającej potrzeby przedsiębiorstwa, a także samego pracownika. Celem jest zmiana nawyków i stylu życia pracowników na zdrowszy. Za polepszeniem zdrowia idzie zwiększenie zadowolenia oraz zaangażowania, co przekłada się na pracowniczą efektywność, a zarazem lojalność, czyli... ze wszech miar się opłaca;)

Badania zaprezentowane w Polsce jesienią 2015 roku, dowodzą jednak, że wdraża ją tylko znikomy procent rodzimych firm… Dziwi to zwłaszcza ze względu na fakt, że Polacy są najbardziej zestresowanymi pracownikami w Europie. "Corporate Wellness" daje bowiem niebywałą szansę na przesunięcie się w tym „stresowym” rankingu na bardziej chlubną pozycję;) Czyż nie?