Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij

Masz problem? Zostaw go w domu

Amerykańscy naukowcy (i pewnie nie tylko oni) postanowili sprawdzić jak czynniki rodzinne przekładają się na zachowanie przełożonych wobec swoich pracowników. Trudno nie przewidzieć wyników tychże badań. Nie będę się zatem w nie zagłębiać. Zachęcam jednak do poświęcenia chwili na refleksję – czy czasami Tobie, nie zdarzają się takie sytuacje, przenoszenia problemów z domu do biura.

Na kwestię odwrotną – złego wpływu przenoszenia kłopotów w firmie w domowe pielesze – już jesteśmy uczuleni. Tę drugą, chyba łatwo „przegapić”. Następnym razem, gdy nadmiernie skrytykujesz pracę podwładnego, pomyśl czy czasami za tym nie stoi Twój (delikatnie rzecz ujmując) zły nastrój, spowodowany problem córki w szkole lub sprzeczką z żoną (mężem). Szybko reagując, zdążysz naprawić sytuację, zanim przerodzi się w poważny konflikt, który może zdezorganizować pracę w biurze, a co najmniej – na długi czas ją utrudnić.