Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij

Bądź kreatywny w pomaganiu

CSR to bogata koncepcja włączenia do strategicznych działań przedsiębiorstwa te kładące nacisk na szeroko pojęte otoczenie firmy. Coraz więcej polskich firm ujmuje je w swoim działaniu w mniejszym lub większym zakresie, rozumiejąc, że mają taki obowiązek lub kierując się wymiernymi zyskami.

Nie ma bowiem wątpliwości, że umiejętne realizowanie założeń CSR prowadzi do polepszenia wizerunku firmy zarówno na zewnątrz, jak i wśród samych pracowników; buduje obraz firmy, która jest nastawiona nie tylko na zysk, ale której nie jest obojętny los okolicznych mieszkańców i środowiska naturalnego (w zależności od przyjętych strategii).

W konsekwencji przedsiębiorstwo zwiększa swoją reputację, także wśród partnerów biznesowych, a także daje dodatkową mocną motywację do pracy i rozwoju samym pracownikom, pozwalając im czuć się dumnymi z przynależności do organizacji. Pomagać jest więc warto, byle z głową…