Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij

Raport z badania satysfakcji Klienta 2017

W lipcu tego roku zaplanowaliśmy i przeprowadziliśmy badanie satysfakcji Klienta.

Badanie to zostało przeprowadzone zgodnie z wymaganiami  Normy ISO 9001:2008 – 8.2.1.  

InterKadra corocznie monitoruje opinie Klientów na swój temat za pomocą Ankiety badania satysfakcji klienta przeprowadzanej metodą bezpośrednią.

Wyniki tych badań są dla nas bardzo satysfakcjonujące. Cieszymy się, że nasze starania o bycie Firmą Godną Zaufania zostały dostrzeżone przez naszych Klientów.

Analiza wyników przeprowadzonego badania dała nam jasny obraz tego, że nasze starania przynoszą efekty. Poniżej kilka kluczowych dla nas wyników.

 

1.     Ocena Zgodności wykonania zlecenia z Państwa oczekiwaniami

Ocena zgodności wykonania zlecenia z oczekiwaniami Klienta utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie. Aż 89% klientów uznaje, że świadczona przez nas usługa jest zgodna z ich wymaganiami. Oznacza to, że prawie 90% badanych jest zadowolonych z wykonanej przez nas pracy.

2.     Ocena poziomu obsługi klientów

Poziom obsługi klienta w stosunku do ubiegłego roku także znacząco się poprawił. Mamy obecnie 97% zadowolonych klientów. Tak wysoka, pozytywna ocena jakości obsługi stanowi dużą przewagę konkurencyjną.

3.     Ocena terminu realizacji zamówień

Termin realizacji zamówień, w oczach naszych klientów, również uległ znaczącej poprawie w stosunku do wyników ubiegłorocznej ankiety. Dziś ten parametr pozytywnie ocenia aż 86% klientów.

4.     Ocena terminu realizacji na tle firm o podobnym profilu

Termin realizacji zamówienia plasuje się na bardzo dobrym, aż  89% poziomie zadowolenia. Szybko i racjonalnie oceniamy nasze możliwości i staramy się sprostać oczekiwaniom klienta w tym zakresie.

5.     Ocena współpracy w trakcie realizacji wyrobu/usługi

Współpraca w trakcie realizacji zlecenia satysfakcjonuje naszych klientów, a jej jakość jest oceniana jako bardzo dobra i satysfakcjonująca aż przez 98% ankietowanych.

6.     Ocena reakcji na reklamacje

Rosnąca konkurencja i szybko zmieniający się rynek spowodowały, że klient jest coraz bardziej wymagający i coraz rzadziej lojalny. Reklamacje traktujemy jako szczególną formę kontaktu z kontrahentami. Dlatego w ciągu roku podjęliśmy działania zmierzające do poprawy komunikacji z klientem na tym polu. Przełożyły się one na wzrost ilości pozytywnych ocen w tym zakresie. Usatysfakcjonowanych przeprowadzoną procedurą reklamacyjną jest 93% klientów.

Bardzo dziękujemy wszystkim naszym Klientom za zaufanie i pozytywne opinie. Naszym pracownikom natomiast składamy serdeczne podziękowania za to, że dokładają wszelkich starań, aby Klienci byli z nas zadowoleni. To wspólny sukces całego Zespołu InterKadra.

 

Cały raport z badania i analiza jego wyników dostępne są tutaj: 

www.interkadra.pl/dokumenty/Raport_z_badania_ankiety_satysfakcji_klienta_2017_OK.pdf